Oprogramowanie IFS Remote Assistance będzie wspierało instalatorów, techników i klientów firmy Panasonic w zakresie rozwiązywania problemów w systemach ogrzewania i chłodzenia. Nowoczesna technologia pomoże uporać się z usterkami. 

Rozwiązanie zostanie wprowadzone we wszystkich 31 oddziałach Panasonic Heating & Cooling Solutions w całej Europie. Będzie polegało na wykorzystaniu mieszanej rzeczywistości do rozwiązywania zaistniałych problemów sprzętowych. Trudne sytuacje będą diagnozowane wirtualnie. Po przyjęciu zgłoszenia i obmyśleniu sposobu jego naprawy klient otrzyma  wirtualną poradę zawierającą ekspercką wiedzę.

Technologia pozwala między innymi na przeprowadzenie interaktywnej sesji, zamrażanie gestów lub przesyłanie zdjęć. Uprości to i uczyni bardziej efektywnym proces naprawy szkód. Jednocześnie, dzięki zmniejszeniu liczby wizyt domowych specjalistów, zmniejszą się także koszty z tym związane. Panasonic już rozwija niezbędną infrastrukturę w poszczególnych krajach. W jej skład wejdą centra szkoleniowe, zespoły instalatorów i grupy projektowe.